Alla inlägg den 11 mars 2015

Av anna otter - 11 mars 2015 18:50

I dag har varit en underbar dag när barnen kom hem från skolan/dagis, lyckats hålla ner tempot och ljud nivån, hoppas det fortsätter underbar känsla för mig att kunna få känna lycka och rofyllt.
Det var några stunder som man fick säga till, men dom var få,
Och sedan när jag verkligen visa att dom gick över gränsen då äntligen lyssnade dom på en gång..
Föräldra utbildningen för adhd barn är helt underbar,
Nya batterier nya idéer ja allt, sedan få träffa andra som lever snar likt som en annan är oxå skönt att få höra.
Även om man vet att man inte är ensam så behövs det höras och få se.

Underbara barn älskar er mina ??????????

Av anna otter - 11 mars 2015 16:41

Träffade min stora kärlek för snart 8 år sedan, vi förlovade oss efter 2 månader fick barn 1 år efter och gifte oss efter 1,8 månader.

Nu efter snart 8 år saknar jag honom fruktansvärt mycket, han är borta 1 dag och sover borta,sedan kommer han hem för att sedan resa bort på nöje med jobbet fre-mån.
Jätte jobbigt för mig att han ska vara borta.. Saknar han redan så fruktansvärt mycket.
Jag älskar verkligen denna man och blir kärare och kärare för varje dag.

Älskar dig min underbara make bästa vän mitt livs kärlek. Du betyder allt allt för mig och lite till.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards